Print at Dec 20, 2025, 4:17:43 PM

Posted by ClaudineMonlka at Aug 7, 2023, 10:27:05 PM
shock   Re: Mon projet pour mon film d'animation /My animated film Project ^^
ENG:
Hey ^^ was decorating the basement, and I put a flashlight to make it creepier. To me, it's seems like you step in a place where you wasn't suppose to be. The basement in my story is where the horror will take place, so it have to be creepy and cold.
I will put some other objects to make it more messy and scary. Fun Fact; the flashlight is lighting that plastic chair, it were the victims are suppose to sit while being killed in horrible ways while being blind! (of curse, it's horror skull) I would like to know your opinions about this photo that I took, and see if it can be creepy for someone esle than me.

FR:
Hey ^^ j'étais entrain de décorer le bunker, et j'ai posé une lampe-torche pour donner une atmosphere plus flippante. Personellement, j'ai l'impression d'être aller dans une pièce où j'étais pas senser aller.
Aussi, le bunker est la pièce où toute l'horreur vas se jouer donc il faut que ce soit glauque et froid.
Je vais mettre plus d'objet pour rendre l'endroit plus déshordonné et angoissant. Fun Fact; la lampe-torche éclaire la chaise en plastique où la victime va s'assoir pour se faire tuer de la pire des manières en se faisant aveugler à cause de la lampe-torche! (c'est cruel, c'est de l'horreur skull) J'aimerais beaucoup savoir votre avis a propos de l'atmosphere de la photo, pour savoir si c'est juste moi qui l'a trouve malsaine.

https://www.mediafire.com/view/i7c8dulwmt2aq6l/basement.png/file <-- photo here/la photo ici

Passez une bonne journée and Have a good day
----------------------------------------
~ClaudineMonlka~