|
Sweet Home 3D Forum » List all forums » » Forum: Forum in other languages » » » Thread: Message for dutch members |
|
| Print at Dec 19, 2025, 6:59:23 AM | View all posts in this thread on one page |
| Posted by hobbyrv at Jan 26, 2016, 10:33:42 AM |
|
Message for dutch members Wie herkent dit: je gebruikt dit programma en zou ook graag eens willen uitwisselen met anderen. Of omdat de tijd je ontbreekt om alles zelf uit te zoeken, omdat je technische vaardigheden soms onvoldoende zijn of gewoon om handige tips op te doen. Zou het dan niet handig zijn om te kunnen sparren met andere(n)? Daarom: wie is geïnteresseerd af en toe zaken uit te wisselen en zo ja, wil je dat dan digitaal (bv. linked in groep of gewoon via de mail) of met af en toe een fysieke bijeenkomst? |
| Posted by hansmex at Jan 26, 2016, 11:54:23 AM |
|
Re: Message for dutch members Is vragen stellen op dit forum niet genoeg? Eventueel aangevuld met rechtstreekse emails om een meer gedetailleerd probleem op te lossen? Hans ---------------------------------------- Hans new website - under constuction hansdirkse.info |
| Posted by hobbyrv at Jan 27, 2016, 11:19:48 AM |
|
Re: Message for dutch members Nee, want soms kom ik er niet uit als er meer technische know how vereist is. Ik begrijp het beter als ik het iemand zie doen. Daar komt bij dat door uitwisseling van ervaringen fysiek je op nog andere ideeën gebracht wordt dan in dit forum. Wat overigens ook een prettig middel is hoor, alleen niet altijd voldoende voor mij en wellicht ook anderen. |
| Posted by hobbyrv at Jan 27, 2016, 11:21:24 AM |
|
Re: Message for dutch members Met emails aanvullen kan al wel schelen. |
|
|
Current timezone is GMT Dec 19, 2025, 6:59:23 AM |