Netherlands
Post Count: 3991
Status:
Re: Problème avec demi-niveaux !
1 - Je vous ai donne la moitie d'une solution. A vous d'experimenter comment solutionner l'autre moitie. 2 - Un fichier sh3d, avec quel programme pensez-vous que c'etait fait? 3 - Sans information plus claire, pour moi, c'est impossible vous aider plus. 4 - Mon francais n'est pas assez bien pour completement entendre votre question.
1 - Je vous ai donne la moitie d'une solution. A vous d'experimenter comment solutionner l'autre moitie.
Thank you
2 - Un fichier sh3d, avec quel programme pensez-vous que c'etait fait?
As I said I don't know this software and I'm seeking for answers to these first questions before investing time in it. Some software uses files formats wich are developped for other software and there may be limited files (parts in read-only, ...) wich are products and readable.
3 - Sans information plus claire, pour moi, c'est impossible vous aider plus.
As I said my "problem" is quite similar to the last file you indicate to me so I want to know if there is possibilties :
- to modifiy your file by changing rooms sizes (heigth, length ...) floors elevations, walls thickness ... Is it simple in these software ?
- I've got stairs wich are fewly differents and I want to know if tehere is possibilities to do so :
There is "traditionnal" stairs between level 0 and level 1 and there is tow others little stairs acrossing wall to join "demi-niveaux" 1 in level 0 and 1 in level 1.
These stairs are about 2 meters length and 1,2 meters heigth
Is it necessary to create little rooms or is there other possibilities ...
4 - Mon francais n'est pas assez bien pour completement entendre votre question.
H
Hope my globish is understandable ; as possible prefer an answer in French
Post Count: 1545
Status:
Re: Problème avec demi-niveaux !
SH3D est certainement le logiciel le plus facile que vous trouverez - et tout ce que vous demandez est possible. Essayez vous-même - et bonne chance ok